poniedziałek, 15 października 2012

Wyzwanie #2 czas zacząć!

Wyzwanie śmieciowe okazało się sukcesem i bardzo chętnie wzięłyście w nim udział, wiele osób oddało także swój głos na ulubioną pracę. Ponieważ nagroda do Ystin już trafiła (w końcu!), z czystym sumieniem mogę ogłosić wyzwanie numer 2.

Pomysł na nie przyszedł już dawno, ale nie wiedziałam dokładnie jak ubrać to zadanie w słowa :) Chciałabym, żebyśmy przygotowały prace, w których zaistnieje element "pierwszego razu". Zdarza Wam się powiedzieć "to nie mój kolor", "chciałabym nauczyć się tej techniki" albo "muszę tego spróbować"? W wyzwaniu będzie chodziło właśnie o to, by zrobić coś troszkę innego niż dotychczas: wykorzystać tutorial znaleziony w sieci, użyć w końcu papieru czy stempla, który nie doczekał się jeszcze tego zaszczytu, zrobić coś w nie do końca naszym kolorze (może się okazać, że jednak troszkę go polubimy :), pochlapać farbą czy gesso, jeśli jeszcze tego nie robiłyście, pokusić się o transfer wydruku na tkaninę, spożytkować piękne, ale odłożone dotąd na bok koraliki, wykonać bransoletkę w technice, której dotąd używałyście do robienia kolczyków, uszyć coś bardziej skomplikowanego niż dotąd, spróbować haftu krzyżykowego, odnowić mebel po raz pierwszy... Nie musi być to całkowicie nowa dla Was technika, ale jakiś element, którego dotąd nie wykorzystywałyście, a wart byłby wypróbowania. Każdy nowy krok na który się zdecydujecie będzie tu mile widziany!

Znowu poproszę Was o pomoc w wybraniu zwycięzcy. Zgodnie z pojawiającymi się w trakcie pierwszego wyzwania prośbami, będzie można oddać trzy głosy na trzy różne prace. Mam nadzieję, że to Was usatysfakcjonuje :)

Zasady takie jak poprzednio:
1. stwórz nową (albo pokaż dotąd niepublikowaną) pracę zgodną z tematem wyzwania
2. umieść jej zdjęcie na swoim blogu i zalinkuj do tej notki. Banerek niech znajdzie się w pasku bocznym Waszego bloga
3. wróć tutaj i dodaj swoją pracę za pomocą inlinkza. Masz na to czas do 11 listopada. Mam nadzieję, że dzięki takiemu wydłużonemu terminowi wszyscy, którzy chcą - zdążą :) Można dodać dowolną ilość prac.
4. dzień później, 12 listopada, rozpocznie się tygodniowe głosowanie. Po zakończeniu przyjmowania zgłoszeń pojawi się w tym miejscu narzędzie do głosowania. Każdy może oddać trzy głosy na trzy różne prace, tradycyjnie nie głosujemy na własne wytwory :)
5. Będzie nagroda! Filcowa biżuteria, której kolorystykę wybierze zwyciężczyni/zwycięzca wyzwania - czyli w połowie niespodzianka, w połowie według życzenia. Może być?
Banerek do zamieszczenia na blogu:

Wyzwanie jest chyba nieco trudniejsze niż pierwsze, ale mam nadzieję, że zechcecie wziąć udział!

P.S. Bardzo proszę o przestrzeganie warunków - praca ma być niepublikowana przed 15 października 2012 r., a banerek wyzwania musi znaleźć się w pasku bocznym Waszego bloga. Dziękuję!

Nie wiesz jak dodać swoją pracę? Zobacz prostą instrukcję >>tutaj<<

52 komentarze:

  1. SUUUUPEEEER! A podobno miało być tudniej;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli nie jest, to się cieszę :) Może trudność polegała tylko na tym, żeby klarownie opisać pomysł..? ;)

      Usuń
  2. zacieram rączki i myślę, czego jeszcze nie próbowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super pomysł. No to zabieram się do roboty :)

    OdpowiedzUsuń
  4. asiula ja w innej kwestii powolutku "się pakuje" ;)))
    Skusiłabym się na wyzwanie BARDZO, ale ja jedyne czego nie próbowałam to sutasz i nie odważę się hahaha

    OdpowiedzUsuń
  5. O rany! Czyżby przyszła pora na mozaike? Albo na wykorzystanie tej starej tapety co jej prawie cała rolke mam za szafa? Inspirujące wyzwanie , mam nadzieje ze uda mi sie z czymś wystartować

    OdpowiedzUsuń
  6. Znowu wymyśliłaś coś super i na pewno wezmę udział! Czy do wyzwania można zgłosić tylko jedną pracę czy kilka?

    OdpowiedzUsuń
  7. To bardzo mnie to cieszy, bo właśnie robię taką nowość i przyznam, że na razie efekty są zaskakująco dobre:)

    OdpowiedzUsuń
  8. dzieki za zaproszenie :) juz mi chodza 2 rzeczy po glowie zobaczymy co z tego wyjdzie i czy wogole cos wyjdzie ;p jesli przetrwam nowe techniki i powstanie cos od poczatku do konca to na bank sie zglosze :) obym sie nie poddala w polowie hehe

    OdpowiedzUsuń
  9. Pomysł świetny! Banerek już umieściłam :-) I mam nadzieję, że zmobilizuję się choć do jednej rzeczy, spośród całej masy tych, które od jakiegoś czasu chodzą mi po głowie... Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Oooo to ja już zaczynam myśleć :D Na pewno mnie to zmotywuje do wzięcia pupki w troki i zrobienia czegoś, co dawno odkładałam na później ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. To spróbuję, chciałam spróbować nowej techniki robienia z koralików, zobaczymy co z tego wyjdzie :).

    OdpowiedzUsuń
  12. dziękuję za zaproszenie, juz intensywnie myślę :) a mozna dodac kilka prac? bo mam kilka rzeczy , kilka sposobów, które chciałabym wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Też jestem filcowa maniaczka:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Spróbuję:) właśnie chodzi mi cosik po głowie;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Trochę trudniej, ale spróbuję jeśli czas mi pozwoli. Nawet mam pewien pomysł, materiały leżą od dawna, ale zawsze znalazło się coś pilniejszego więc w sumie teraz jest okazja do mobilizacji :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Dzięki za info w sprawie wyzwania. Zdecydowałam się i ja wziąć w nim udział, a co mi tak, jak zabawa to zabawa :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. super wyzwanie :) Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  18. zgłaszam pierwszy eksperyment:) i nie wykluczam, że będzie ich więcej:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Przy okazji zapraszam na candy również do siebie:
    http://aurinka.blogspot.com/2012/10/rozdanie-u-aurinki-2.html

    Pozdrawiam
    Auri

    OdpowiedzUsuń
  20. głupia ja zapomniałam, że chciałam łapacz zgłosić :D

    OdpowiedzUsuń
  21. I ja się zgłosiłam ze swoim pierwszym deco na szkle:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Nowość w moim świecie ręcznie robionych prezentów :) Tort urodzinowy z papieru.
    Ps. Szkoda ze opublikowałam 5 dni wcześniej(10.10.2012) mój zestaw pierwszej pomocy, bo to tez była nowość i nigdzie takiej jeszcze nie widziałam, no ale mam torcik :)

    OdpowiedzUsuń
  23. stworzyłam nową rzecz, ale wyszła wielka porażka czy to też się liczy:)??
    zobacz proszę w moim ostatnim poście
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. witam serdecznie, wyzwanie super :) zanim zgłoszę swoje prace (a jak tak przejrzałam wstecz do 15.10 to mam ich całkiem sporo ;)) to mam pytanko: czy zaliczone mi zostanie spełnienie warunków, jak banerek zamieszczę nie w pasku bocznym, a w zakładce z konkursami i wyzwaniami? bo ja taki mam zwyczaj ;)) czekam na odp :) i pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dobrze, to tu właśnie zamieszczam :)
      http://oliwkowepasje.blogspot.com/p/konkursy-wyzwania-i-zabawy.html
      pozdrawiam :)

      Usuń
  25. Tym razem skorzystam i włączę się do zabawy;) Popełniłam dwa drobiażdżki, które powinny się nadać - nic nadzwyczajnego, ale chodzi o przyjemność zabawy u Ciebie. To jeszcze pomyślę, który zgłosić, a tym czasem zamieszczam banerek. Wiem, że wykazałam się refleksem, na szczęście jeszcze mam chwilkę;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Dołączam do wyzwania moim pierwszym w życiu motylkiem kanzashi. ^^ Pozdrawiam wszystkich cieplutko z http://zwiatremipodwiatr-ana.blogspot.com/. =)

    OdpowiedzUsuń
  27. zgłaszam kolejny eksperyment, mam nadzieję, że się kwalifikuje do wyzwania ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Moje pierwsze poważne aplikacje i to w metrach :) dokładniej w dwoch.

    OdpowiedzUsuń
  29. no nie mogłam sie powstrzymac... w końcu to mój pierwszy, a i chyba na świecie niewiele takowych...buziolki

    OdpowiedzUsuń
  30. Przepiękne prace zrobiły dziewczyny. Serce rośnie tyle twórczych osóbek :). Ale i ja się skuszę. W końcu to też mój pierwszy raz :))

    OdpowiedzUsuń
  31. Asiu melduję, że już jest wszystko :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Asiu, LinkZ jeszcze działa, na banerku napisałaś 18 listopad, a w treści tego posta o wyzwaniu piszesz, że czas do 11 listopada, a 12 losowanie. Oświeć mnie proszę, która wersja jest "oficjalna" :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prace można było dodawać do 11 listopada włącznie, dzisiaj (12 listopada) zaczęło się głosowanie. 18 listopada to data zakończenia głosowania i całego wyzwania. Nie wiem jak u Ciebie, ale u mnie od północy z 11 na 12 listopada inlinkz nie działa jeśli chodzi o dodawanie prac, natomiast działa przy głosowaniu. To jest wersja oficjalna i mam nadzieję, że dość jasna :)

      Usuń
    2. Jasna, jasna, tylko nie doczytałam napisu nad LinkZ :-) Sorry za zamieszanie.

      Usuń
  33. Kochana, i kolejne pytanie- oddałam głos, chciałm jeszcze dwa ale juz mki nie pozwala- czy ja cos źle robię?
    świetne prace- nie jest łatwo!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie wyświetlają się 3 głosy... Spróbuj może jeszcze raz, może odświeżyć trzeba stronę? Daj znać czy nadal jest ten błąd, będę kombinować :)

      Usuń
  34. sie naprawiło! albo ja jestem tumok... no w każdym razie juz mogłam zagłosowac jeszcze dwa razy- czyli wszystko gra.
    chyba cos było z moim explorerem, bo mi nie odświeżał stron, i w koncu się zawiesił :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że się naprawiło :) Gorzej tylko, że explorer zwiesza Ci się na moim blogu ;)

      Usuń
    2. ale i na Twoim sie odwiesił...;-))

      Usuń
  35. U mnie tez tak było ze mogłam tylko 1 głos oddać, nawet po odświeżeniu. teraz widzę, ze mogę dać jeszcze 2.

    OdpowiedzUsuń
  36. Zagłosowałam :) Wstawię banerek u siebie :) Świetna zabawa !!! A prace rewelacyjne !!! Pozdrawiam
    Aga

    OdpowiedzUsuń
  37. Odpowiedzi
    1. Jagódka, dodawanie prac się już skończyło. Teraz można jedynie głosować. Zapraszam na kolejne wyzwanie!

      Usuń