niedziela, 11 listopada 2012

Uwaga, uwaga!

Uprzejmie donoszę, iż dzisiejszy dzień to ostateczny termin zgłaszania prac do wyzwania "Coś nowego"! Więc jeśli jeszcze chowacie w zanadrzu coś, co tematycznie do niego pasuje - zapraszam. W poniedziałek rozpocznie się głosowanie na prace, a jest ich już sporo, prawie 50! Zaczynam się zastanawiać czy trzy głosy to nie będzie za mało :)


Żeby tak zupełnie nie był to post próżniaczy, zdjęcia dwóch par kolczyków w bardzo jesiennej tonacji:



Udanej niedzieli! Ja wybieram się na Festiwal Gęsiny, ale może będą tam i rogale marcińskie..? Kto wie :)

7 komentarzy:

  1. jadłam raz rogala marcińskiego - pyyychota :))) miłego dnia!

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja nie jadłam :( śliczne te kolczyki :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Na rogale to oczywiście najlepiej do Poznania, ale wiem od znajomych poznaniaków, że akurat na święto nie są najlepszej jakości - wtedy idą na ilość, a nie jakość. Ale tak poza tym to są pyszne. A kolczyki śliczne - zresztą dobrze o tym wiesz :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Asiu, biję się w piersiska..... no nie zdążyłam i juz :( Moze następnym razem ...

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za przypomnienie!
    Gdyby nie ten post, to nie zdążyłabym.
    Zdjęcia co prawda miałam już porobione wcześniej, ale cóż... lenistwo... nie chciało mi się postów pisać ;)

    OdpowiedzUsuń