poniedziałek, 3 marca 2014

Kolory w wydaniu jesienno-wiosennym

W tym tygodniu będę nadrabiała Piaskownicowe zaległości. Dzisiaj chciałabym Was zaprosić na wyzwanie, któremu kolorystyczny ton nadała Marysza:


Barwy nieco jesienne, przygaszone, ale na pewno znajdzie się wśród Was wiele amatorek stonowanych kolorów! Rozpiętość tematu jest ogromna, bo w tej tonacji możecie stworzyć co tylko chcecie - zajrzyjcie do Art-Piaskownicy po garść inspiracji od naszego zespołu :)

Moja praca jest filcowa - to broszka, w której zieleń tak naprawdę jest bardziej miętowa i wiosenna, ale ciiii... :)


 Udanego poniedziałku!


9 komentarzy:

  1. lubie te Twoje filcowe zawijasy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. I ja! I ja! Ostatnio jak zakładałam biżuterię od Ciebie to ciepło myślałam - nie miałaś czkawki? ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne, żywe kolorki ! Pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne zestawienie kolorków. Cudna broszka :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piekne kolorki broszki :) Od razu tak przyjemniej :) Milego Dnia Asiu Ci zycze :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Super ! Fajne wyzwanie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Niby nic, a zachwyca kolorami i ciepłym filcem :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Trudne kolory, ale połączyłaś je wspaniale :)

    OdpowiedzUsuń